Jag , jag & Jag!

Igår kväll sisådäe vid 11 tiden åkte jag ut med Bea för att köpa glass. Cabbade såklart o körde på baby! Amaaazi´n. Så gårdagen slutade bra kan man säga, allt som slutar med glass slutar bra.

Jag har kommit på att det finns ingen tur. Man skapar sin egen framgång! Framgång....!!!

Nisse o Sofia var nyss o hämtade mitt bagage för Grekland :) Wiiiii om sisådär 6 timmar (halv ett inatt) åker vi. GRRRRREEEKLAND som jag har längtat o väntat o nu snart, imorgon är vi där.
Innan mitt bagage fick upphämtning var jag och mamma och firade att jag e klar i skolan med kinamat. Mumms!

Senare ikväl blir det den absolut sista spelningen. Man skulle även egentligen få ett premium under musikveckan, meen jag tycker inte att de e värt att åka och hämta en schleten gammal jussibjörling cd på musikskolan när jag inte behöver vara där mer. So, no thank you!

Har även fått ett mail fr min australienfamilj, en frågan om jag ville med dem till Perth i jul. Självklart säger jag bara!
Här är saker jag vill göra när jag är i Australien (som jag kommit på just):
se känguru,
bada,
shoppa,
åka till nya zeeland/madagaskar?Tasmanien
surfa,
träffa nya människor,
dyka/snorkla vid korallrevet,
se något som jag inte väntat mig se,
och ha jätte mycket kul.

Vi får se om dessa krav går att uppfylla.


Yeah Mate!

Så då får ni alla ha det såå trevligt i Sweden och hoppas att det regnar. Hahaha! (så att det blir bra väder till studenten)! Det andra vi får hoppas på är att vi kommer iväg till grekland och att det blir någorlunda bra väder.

HEJDÅ MINA MATES! VI SES! OCH HÖRS!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0