En glass och några godisbitar senare...

...är det bara en månad kvar innan jag står vid flygplatsen och säger hejdå till Sverige!!!
...är det bara tre dagar kvar till Grekland!
...är det bara en godisbit och tre glassar kvar.

Idag så har jag vart med Mina o lekt. Kul som ett hjul :D. Vi var först på Kupolen o införskaffade mig en deo, åt på tacobar, sen va vi ute sisådär resten av dagen. De har vart så mycket i skolan under den senaste tiden att det är förrns nu som man kan börja att umgås som vanligt folk igen. Äntligen säger jag bara.
Tidigare i veckan har jag även vart med Linda. Hmmm...kan detta vara ett rekord på några veckor?
Waow. Skulle kunna tro det, vågar jag tro att det är sant?

Imorgon ska jag börja packa för Grekland. Trääävligt.

Kindly unspoken
You show your emotion
And silence speaks louder than words


Ain't it funny how the feeling goes away?
But it´s so good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0