Att packa.

Jag sitter här med min packlista och har lagt fram hälften av allt o inser att jag måste tänka om eftersom det inte kommer att få plats.Kul. Att packa för en vecka ska vara lätt!? hmmm, ska jag skippa badlakan kanske? Kanske får lita på att de har sådanna där borta. Jag kommer aldrig få plats med mina andra saker annars. 3par skor tar tydligen mycket plats också. Men jag vi ju ha dem alla. hm.
Iallafall så åker vi bil till arlanda imorgon natt, så då ska allt vara packat o väga 15+5 kg. Det är nästan som att åka till aus i ett år då får man ha 23+ 8kg, inte alls så mycket mer för att vara borta i ett år. Men just ja, jag åker ju buissnessclass så får ju iallafall ha två väskor utöver handbagaget ( :D) !

Appropå det så hängde Jennifer med till kupolen idag för att titta på presenter till min aus familj. Jag menar, hur dyr får en himla dalahäst vara? Värt? hmm... va va det en häst som va 5cm kostade sisådär 160 spänn!! Jag är inte gjord av pengar. Köpte inget men blev lite inspirerad av vad som finns.

Annars har jag även köpt ett par nya vita shorts idag, det kändes sommrigt o llite kul att ha ett par nya shorts.
Vi får se hur detta slutar. Tänkte precis ut o springa. MEEn jag kom på att jag nyss slängde in mina tränigskläder i tvättmaskinen, så nej. Om jag inte hittar nå gamla skulle det vara då. Jag får gå upp o titta i mammas garderob. Vilket jag blivit så bra på att göra de senaste månaderna när jag inte vill lägga mina pengar på kläder.

Oh just ja, är det nån mer som får mer tid på spotify hela tiden? Typ när det står att man har 15 timmar kvar så fylls tiden ut till 20 timmar igen. ? knepigt. haha.

Nu väntar mina prylar på mig.


Take care,
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0