Know your enemy


Äckligt det är i köket nu! David och Robert plockar inte undan efter sig och nu när ingen är hemma att plocka undan efter dem blir det skitäckligt. Dom är så lata.

Så jag och Frida blir att baka hemma hos henne idag(om en timme), cupcakes tills ikväll( naturare kväll).
Kul det ska bli... Oj var jag ironisk nu? HAHA

Vi ska vara finklädda o jag har inga sånna finkläder tycker jag och min svarta volangklänning har jag användt för många gånger. Så att jag har lånat en klänning av Isabelle som jag ska ha, svart... men inte helt svart :D. Jag tror jag dras till mörka kläder.. Bra. Innan det blir det ju även volleyboll N3B mot N3a. jag ska vara publik mohaha!

Hoppas det blir en bra dag.

Victory´s within the mile,
Only thing that´s on my mind is what
 We´ve been desired for so long




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0