In your face!

Jag är nog med största sannolik den lataste människan i Sverige. Serriöst.
Jag har vart ute och sprungit i morse, istället för att ta vändan till sportfältet som jag bestämt viker jag av efter halva vägen o tar en kortare runda. Nog för att jag börjar få lite ont i halsen och ska ta det lugnt så att jag inte blir sjuk, men det var lågt. Efter det käkade jag frulle o dushade. Nu ligger jag i sängen o slappar när det är jättevarmt och skönt ute i solen.Så nu ska jag försöka pallra mig upp och dra till banken o växla tillbaka mina pengar innan jag ska klippa mig vid 4.

Igår. Blev det en runda på cruisingen i Falun med Jennifer och lite småturer till byn utanför Borlänge, Ornäs. Natten slutades vid Max och en hamburgare rikare blev vi. Det var gårdagen i kortfattad form.

Nu ska jag tvinga min lata bror att plugga fysik (I don´t blame him för att han inte vill ) men men . Skola är skola.

Woopwoop
got any grapes?
Then he waddles away...waddle waddle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0