I väntan på bättre tider...

Tråkig förmiddag menhar varit lite aktiv endå. Har varit aktiv som väger upp typ 1/10del av chipsen o glassen vi åt igår när först å främst var farmor här. Vi grillade, sen blev de glass o kladdkaka. Mmmm...
Senare på kvällen när hon åkte hem, spelade jag o David kort och ville ha en spelkompis. så vi bjöd in festsugna Linda :D... mja. Über gut. Vi drog ut o köpte chips och ben&jerrys ( hon bjöd, så snäll :)) o jag bjöd på hyra film o cola.  Det blev senare, natt o jag var trött, ,vilket resulterade i sovdags.

Nu väntar jag på att Robert gör våfflor och att få äta dem. Sen ska jag åka o dryga mig med Isabelle...
O senare ikväll blire antagligen filmkväll för de som vill här hemma. For fun



Go make some swimming!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0