-för vi har tagit studenten....!

...fyfan va vi e bra!!!

Oh, vilken känsla! Igår tog vi studenten och jag känner mig mer än nöjd med allt under dagen o natten. Så bra!
Vi hade: champange frukost, skolavslutning i Stora björn,crazy väder, flak o chaffis,underbara klassen och såklart alla andra personer som träffades, parkhäng,häng hos Ottis,presenter, middag på haganäs och så en massa massa kul!!! Full på alkohol igår blev jag inte som i...onsdags, men full på studenten av dagen och allt pepp blev man riktigt hög och full av.
Ord finns inte.

N3B är inte längre en klass :(  men, om vi känner för det så kan man fortsätta umgås utanför plugget utan en skola som pressar en under tiden. Jag skulle nog inte rekomendera så många att gå naturvetenskapligt. Men med en klass som N3B 2008-2011 så skulle jag rekomendera alla att göra det, problemet är att det aldrig mer kommer bli en sådan klass och då kan jag avråda er, haha! Ellerrrr?

status för idag:
ont i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0